Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2011 11:20 - Федерер
Автор: prestonnorthend Категория: Спорт   
Прочетен: 1237 Коментари: 1 Гласове:
0



Един път реши да седна и да гледам тенис,така както гледам футболен мач.По-точно спирам компютър и се съсредоточавам върху мача.Вчера реших да гледам Федерер-Вавринка.Колкото пъти съм гледам преди това Роджър,толкова повече съм го ненавиждал.Но класата,бързата мисъл,чувство за хумор на корта и много други качества,които притежава този човек,ме накараха да погледан от другата страна на втория в света на тениса.Джентълмен,шоумен,красота.Това показва той на корта.Много елегантни и интелигентни,донякъде гениални отигравания.Преди много се радвах на успехите на Надал,но сега като го погледна ми прилича повече на испански селянин от село до Майорка,отколкото почетен гражданин на Испания.В един мой по-стар пост бях написал,че всички са от Федерер или Надал.Преди симпатизирах на Вердаско,Родик,Агаси и т.н.Но ако попиташ един ""тенис фен"" кои са тези,надали ще знае.За тези ""фенове"" има само двама тенисиста-НАДАЛ И ФЕДЕРЕР.Вторият е гениален.ПРИЗНАВАМ СИ!


Тагове:   тенис,   надал,   Федерер,


Гласувай:
0


Вълнообразно


1. krassko - И двамата поостаряха.
12.09.2018 17:06
Харесвам Хуан Мартин дел Потро.
Но младите напират и през следващия сезон ще има много изненади.
При жените Наоми Осака вече е без конкуренция.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prestonnorthend
Категория: Спорт
Прочетен: 19192
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930