Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2011 04:14 - Тийн и целите на един младеж!
Автор: prestonnorthend Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1473 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.01.2011 11:14


""Отидете в един клуб или училище и вижте как изглеждат момичетата на 15-16 години.""-като прочетох това изречение,веднаха в съзнанието ми изникна снимка на така наречениете ""кифли"".Всеки човек,който е между 10 и 26 години знае за днешното поколение.Да,на 16 съм,НО СЪМ ПРОТИВ обличането,гримирането и т.н. на повечето момичета на моята възраст (дори и по-малки).Когато видя някое момиче,което е облечено като поп-фолк ""звезда"",имам две възможности за реакция.Едната е да почна да се смея или да почна да се нервирам,че има такива хора.Да,прави сте всички,които казвате,че всеки има право на избор.За обличане,за изглеждане и т.н.Дори и аз по едно време твърдях това,даже и сега в някой случаи мисля като ""хората,които са на мнение за правото на избор"".В един форум бях прочел:""от малки знаят какво искат батковците от тях"".Не е нормално да илизаш с пола къса до средата на задника ти.И не е нормално да се напиваш всеки ден.Ако не е всеки,поне през два.Спортист съм и мога гордо да кажа,че не съм пробвал нито цигари,нито алкохол.Не е и нормално да губиш девствеността си на 13-14.Когато разбера за някое момиче такова нещо,веднага ми пада в очите.Сега момичетата сигурно ще кажат:""ами момчетата?"".Еми по-нормално на 14 да не си девствен,ако си момче.Просто на тази възраст 60% от времето мислим за това.Не съм изключение,но не мисля,че е нормално всичко,което казах горе.Едно момиче онзи ден ме попита по улицата,вървейки за училище:""-Девствен ли си?-Да.Ами ти?-Не?-На колко прави секс за пръв път?-НА 13 (ГОРДО)"".И това сигурно е резултат от музиката,която слушат.Ще ви дойде времето,когато ще правите луд секс и ще ходите по купони.Това е към края на тийнейджърството и началото на 20-те ти години.А не в началото на тийнейджърството ти!


Тагове:   тийнейджър,   секс,   цел,   поп-фолк,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. cveti933 - Ти им се нервиш
28.01.2011 19:46
но мнозинството харесва точно това! :) Успех.. в това да си намериш някое нормално и земно момиче! :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prestonnorthend
Категория: Спорт
Прочетен: 18937
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031